Alle systemen en netwerken zijn online. Lees meer

×
×

Snelle ondersteuning op afstand

Technische incidenten gebeuren nu eenmaal. Computerproblemen, systemen die crashen en apparaten die uitvallen kunnen ervoor zorgen dat er niet meer kan worden gewerkt. Wij kiezen kiezen voor TeamViewer™ zodat we altijd en overal direct ondersteuning op afstand kunnen bieden aan onze klanten. Dit zorgt voor aanzienlijke tijds- en kostenbesparingen. Wij maken veilig verbinding met externe computers, krijgen toegang tot bestanden en applicaties, en los problemen op als werknemers en klanten onze hulp het hardst nodig hebben.

 

Wij bieden ondersteuning op afstand

Met het TeamViewer-platform voor ondersteuning op afstand maken wij verbinding maken met computers van werknemers en klanten als ze hulp nodig hebben.

Er is geen speciale software nodig om ondersteuning op afstand te ontvangen.
    - Geen moeilijke stappen voor mensen die ondersteuning krijgen
    - Geen VPN nodig
    - Geen poortconfiguraties
    - Geen gedoe met firewalls

Wil je graag meer
weten over ictMADE?

Stuur een bericht

Whatsapp ons
06 12 34 56 78

E-mail ons
info@ictmade.nl

Wij lossen uw IT-problemen op afstand op.

4 makkelijke stappen…
Met TeamViewer-software voor ondersteuning op afstand kunnnen wij een veilige verbinding tot stand brengen met computers van klanten, wij hebben dan toegang tot bestanden en applicaties, en kunnen computers besturen van een afstand.

Start in vier stappen een hulpsessie op afstand:

- Download en installeer TeamViewer-software op uw computer
- Wij sturen u de TeamViewer QuickSupport-link, zodat u TeamViewer op uw computer heeft
- Wij voeren uw Partner-ID in in het veld ‘Computer op afstand bedienen’
- Wij maken verbinding met uw computer door uw wachtwoord in te voeren.